今日去左動漫啊,,,正啊,一心諗住去睇靚模啦,
唉,點知冇啊,頂佢個肺啊,
去果陣唔記得左搭咩巴士去,SO同熊佢搭西鐵再轉地鐵,
搞左一大輪先記起唔記得買飛,頂,所以就係地鐵站間7仔到買,
頂頂頂,,,排到春咁,企到隻腳好痛,一入到會展就見撚到個肥佬係到玩X-BOX「跳舞」,
我頂佢個肺,肥到咁係到扭屎忽,好核凸啊,不過好好笑,去到同勤D同學一齊行,
係唔係KAI,行左冇幾耐急尿,咁又唔怪得我,,,我係一個鍾入面飲左兩支X地既茶,,,真係攞命,SO最後都係去左豬豬既
去完出番黎唔Q見左佢地, 叫佢地等我又唔等喎,搞到係咁打比佢地,最後都係佢地黎搵我-3-
去完豬豬又又想飲野,所以係果到又買野飲,買支什麼「勁震奶茶」見佢個名咁可愛就買左佢落黎
勤佢飲完頭痛-3-係唔係真係咁震啊,之後頭痛都唔係一個問題,問題係飲飲下見到把COSPLAY係到化妝.
勤佢睇完就痛上加痛-3-見到好多COSPLAY啊.有初音啦,巡音.鏡音.家庭教師,black rock shooter,火影,秋山澪,唯,中野梓,死神咁上下啦
不過佢地都係未化好既,所以係果陣係冇咩野好睇,
所以就行檔口買野,,,行行下真係見到好多初音啊,,,公仔又有,連人真係都有好多係到行黎行去啊,,,
一開始我地見到一個好靚既初音「後面」.我地就好好奇咁行去佢前面睇,頂,一睇,我地個個都變樣中.
我連個胃到抽筋.妖,好痛,之後行行下又急豬豬.所以又去,(第2次)
見到好多初音囉,咩事,公仔好可愛,不過冇買,最後都係買左佢手上果條蔥,
D檔口個個都好有童真,多啦A夢,喜羊羊,IQ傅士,高達,木棉花,立筆小新,PANDA-Z,蛇螺,爆丸,巴庫依D咁既野啦,
G.E.M都係到啊,鍾嘉欣都係到-3-可惜冇靚模.下年我要再睇啊,,,
2點幾果陣,熊佢唔知講咩話走-3-我又唔想走,咁岩我又係到影緊D COSPLAY架麻,
佢又係到比面色我睇喎,所以我先影得果20張到,,,我未未影好佢就話要走,
好嗡,走都唔係一個問題,問題係我地係入面就唔肚餓,點知一出到去就好眶餓,可能有靚女睇掛,所以先唔肚餓
眶餓佢話出去食M記,行到喇,佢又話多人,好喇,再行,又見到間大既,佢又話大都咁多人,,,排曬出黎,又冇得食,
佢話搭車啦,都冇問題,問題係我地搭巴士去錯方向,依個都唔係問題,我地就打算行番去對面啦,頂,最仆街既係,我地去左搭地鐵果到囉,所以
所以又行番番轉頭,
好耶,有間7仔啊,我好開心啊,,,諗住入去買熟食啦,點知係冇既,冇熟食先係問題啊,頂頂頂
之後係入面買左少少野食就搭車番左黎屋企,
我下年都係唔同熊佢去喇,,,頂頂頂,同佢去都冇引既,最精彩既野係最後囉,佢竟然話走喎,我頂,
靚模姐姐,我睇都係要出年先見到喇.
買左隻貓貓手同初音既蔥番屋企-3-今年係冇咩心水買既
遲D我放D COSPLAY D人既相出黎啦,,,有D好正啊
|