依家含得喇,,,
好多日冇出過街030
我會變成點架,點算啊'
對上果次出街都係同星出街果次,姐係我上次打qz果篇既果日
啊,,,暑假收皮
番學啊,,,再唔出街我未做毒男...「死八婆死八婆,收聲啦死八婆-3-」
我會唔會咁架,
c主啊,,,幾時去op架,,,快d同我講啦,我人都癲喇,,,
我會唔會做Professor癲架,
出街,我要出街,我要出街街啊