今日:2006 年 9 月 9 日 星期六
今日的無聊題目:OH~YEAH!
我轉左個blog去xanga啦!! 其實係因為好多人都係xanga, 咁我想留cm俾佢地~ so...................... 得閒就去我的xanga啦: http://www.xanga.com/janice_miss666/ 刊登時間︰2006-09-09 03:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我轉左個blog去xanga啦!!
其實係因為好多人都係xanga,
咁我想留cm俾佢地~
so......................
得閒就去我的xanga啦:
http://www.xanga.com/janice_miss666/
刊登時間︰2006-09-09 03:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]