















![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日:2006 年 8 月 31 日 星期四
今日的無聊題目:返學lu~~~
哦~聽日要返學啦~~~ 姐係暑假完左啦!!! y我好似無放到暑假咁架?? 可能有一個月返SB挂!! 咁個暑假都無咩意義咁~ 最有意義都係呢個SB啦~~ 好期待下一個暑假ar!!!! 其實好快就係啦~ 仲過多300幾日啦!!! 唉~耍預備返學d野啦~ 不過唔知有d咩野要預備呢??? 我唔想返學ar!!! 不過我都係要認命啦~ 話唔定會有開心野呢!!! (自己發緊夢...............) 不需理會~~~~~~~
刊登時間︰2006-08-31 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||