| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 哇。 |
分類: 未分類 |
今天真的.....太好玩了`
我發覺我可以在和曾siR在城市論壇中獲得快感-_-`
精彩對話如下:
「你知唔知我點解捉你落黎?」
「唔知,咁你又知唔知我點解串你?」
「.....」
「我唔中你比喻我地為野獸囉,
你要比喻,都唔一定要用動物黎比喻姐,
就好似咁,你好煩,咁我可唔可以將你比喻為
係我隔壁屋果個成日奶我腳趾尾果個動物丫?可唔可以丫?!」
「....我只不過係囉黎比喻..」
「OK..你要比喻..可以囉其他野黎比..
喂..的玩具都識叫啦!點解你一定要囉動物黎比喻?」
「....」
「你都識講呢到係學校啦..如果你係呢到搵一個野獸..
我都好驚囉。」
「.....」
「丫SIR..你都識講你係老師..我係學生啦..
咁你係咪應該..注意下你既用詞呢?」
「咁我記你小過得唔得丫?」
「咁你用咩黎記丫?」
「態度惡劣。」
「我要講明。
1}我冇踢"木台"
2}我冇踢"登"
3}我冇講粗口
4}我更加冇將你比喻為任何一個動物囉=]
咁我咁點構成態度惡劣呢?
或者你解釋下態度惡劣係咩定義先啦=]」
「.....」
就係咁..我光榮咁走左啦;-]哈
仲有好多架-_-
我唔記得左=3=
嘻;-]
我E家先發覺;-]
佢係一個咁易串既;-]
金魚佬;-]
|
| 發表時間:2007-12-19 11:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 啊。 |
分類: 未分類 |
今日去了旺角幫丹琳拿東西。
啊。
我的腳開始麻木了。
啊。
我的腳開始沒知覺了。
啊。
我的腳開始腐爛了。
他媽的。我累死了。
今天要多謝我的河馬寶貝。
我愛死你了。
沒有你陪伴我。
我早就倒臥在旺角街頭上任人踐踏了。
謝謝你。
我愛你。 |
| 發表時間:2007-12-18 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|