| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
| 今日有個神秘人打電話俾我~ |
分類: 未分類 |
|
今日有個神秘人打電話俾我~
我都唔知佢係邊個ga~
我同佢既對話:::
me:喂?
佢:做緊咩呀?
Me:你find邊個?
佢(有d唔耐煩):做緊咩呀?
Me(學番佢d唔耐煩既詞句): 你find邊個呀?
ME:你係邊個呀?
佢:你估下~
當時我好想收佢線,但我佑HEAR到佢有D似我DADDY”S VOICE…
ME:你係唔係姓張GA?
佢:張咩呀?
ME:咪玩LA~係咪DADDY呀~
在呢個時候,C+走過來HAR我,怕得大叫,…..仲收埋線TIM~
到NOW~我卸未知佢係邊個~我諗下諗下~我DADDY係一個沈默寡言既人,,唔會玩電話GA~NIGHT我查番我DADDY既通話RECZORD~係無GA~到NOW~我都未知佢係邊個~
|
|
|
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
友情  |
分類: 未分類 |
|
我真係唔知點解,,我同你既關係好似愈來愈唔close,,依家我覺得我同你既距離好似愈來愈遠,,雖然我同你表面上有傾有講,,但我同你一路講,,你就一路同其他人玩msn…講真個句,我真係唔係好鐘意,,算la~你都有你自己d朋友…我真係好想返去我地以前既日子…友情.,, 友情是上帝給我們最珍貴的禮物!
|
人們常說﹐人類最純淨的友情只存在於孩提時代﹐說這話的人都有些無奈和痛心。因為他們說﹐隨著歲月流轉﹐友情越來越依附于事功,越來越仰賴實用和交換原則。這似乎很對。可惜的是﹐前提本身卻錯了。童年時代的友情亦是不可靠的﹐那時建立的基礎是愉快的嬉戲﹐往往是兩個孩子家住得很近﹐有了每天同路上學和放學的機會﹐自然地成了朋友。這樣的友情很容易被時空的差距擊碎。而成年人在對人心不古的悲嘆之余﹐靠著回憶追加給童年的東西就不太真實。
我們在一生的不同階段會有不同的朋友﹐歲月在替你做著篩選和替補。也許其中有一些是真實的朋友﹐而有一些或許是你的某種錯覺﹐僅僅是錯覺而已﹐這與欺騙和利用無關。比如你初來乍到﹐陌生的環境令你有些緊張和手足無措﹐這時候﹐有一張臉善意地對你微笑﹐熱心地告訴你該去哪裡打飯﹐這裡有哪些不成文的規矩。你還偶然發現你們有著相似的審美品位。這一切﹐都讓你對她頓生好感。你們約好在一起吃飯、逛街﹐有時也聊聊公司裡的瑣事﹐這樣你便沒有了孤單的感覺。
可是﹐慢慢地﹐你不經意地發現了你們之間的距離﹐起初的暖融融的感覺正緩緩淡去。這個變化非常微妙﹐連你都不清楚起于何時﹐而你們的疏遠也是自自然然的﹐當有一天﹐你忽然意識到已經很久沒有和她聊天的時候﹐你的心裡甚至滑過一絲歉意﹐是你的心讓你這樣的﹐但你又無法違背自己的心。
其實﹐你是無需內疚的﹐當一個人內心不安全的時候﹐他所認可的友情往往是虛幻的﹐僅僅是尋找一個伴而已。就如列車上的旅伴﹐你們可以一路神聊﹐下了車往往就將對方撂在腦後。
倘若你陷入了一場難以自拔的情感糾葛﹐痛苦噬咬著你﹐令你喪失睡眠和鬥志。日復一日﹐你終於無法忍受﹐在某一個特定的場合和背景之下﹐向一個並非至交的人吐露你的難言之隱。這一定是發生在某種特殊的情境之下﹐你的防線徹底崩潰﹐向對方袒露你最脆弱的一面。令你欣慰的是﹐他給了你意想不到的理解﹐更不可思議的是﹐他也有著與你類似的遭遇。頃刻間﹐你們便成了同病相憐惺惺相惜的患難之交。探討各自的苦難﹐成為你們的主要話題。
可是傷口總有愈合的一天﹐你慢慢地療好了傷﹐當你們再次坐到一起的時候﹐彼此都尷尬地發現除了那個﹐你們再找不出其他的話題。這樣的發現﹐令雙方都倍感失落。
友情如果僅僅出於一時的需要﹐那也只能是短命的友情。或者說﹐它還不具備友情的真正意義。這樣的朋友亦只是一種錯覺。
英國詩人赫巴德說﹕一個不是我們有所求的朋友﹐才是真正的朋友。但是徹底想來﹐要做到這點﹐是何其難﹗友情產生的本質便是因為孤獨﹐我們常常陷入虛幻的友情旋渦﹐好在還有時間
友情無價,,,,請珍惜現在身邊的所有人…當你發現他重要時…已經太遲了…
| |
|
| |
2006 年 4 月 25 日 星期二  |
surprie  |
分類: 未分類 |
|
今日真係爆surprise呀..今朝有個人放左個winnie the poor 鎖匙扣in 我個櫃同度,,原來係C+送既生日give~~華仔就送左個mickey相簿~~媛媛就送左個bear box~~番到去呀萍就送左$200書劵~~佑有個神秘人送左個cake,, 真係好正~成紮花咁,叫芒果慕絲鮮果籃,,張卡上寫左「我話有既你信唔信??」…我已經諗緊係who送….再打開個calke見到個板寫左「你估下有幾多lup士多啤梨??」…通常D人係寫生日快樂,,點知佢寫左「你估下有幾多lup士多啤梨??」……原來呢個CAKE係我個身在美國讀緊書既桂姐(我家姐)送…. 爆開心呀~~~NIGHT佑去”8王之王食”….. 開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心
|
|
| |
|
|
|
| 今日真係爆surprise呀..今今日真係爆surprise呀..今朝有個人放左個winnie the poor 鎖匙扣in 我個櫃同度,,原來係C+送既生日give~~華仔就送左個mickey相簿~~媛媛就送左個bear box~~番到去呀萍就送左$200書劵~~佑有個神秘人送左個cake,, 真係好正~成紮花咁,叫芒果慕絲鮮果籃,,張卡上寫左「我話有既你信唔信??」…我已經諗緊係who送….再打開個calke見到個板寫左「你估下有幾多lup士多啤梨??」…通常D人係寫生日快樂,,點知佢寫左「你估下有幾多lup士多啤梨??」……原來呢個CAKE係我個身在美國讀緊書既桂姐(我家姐)送…. 爆開心呀~~~NIGHT佑去”8王之王食”….. 開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開心開 |
| 心
|
|
|
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 22 | »
|