| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
| 連續同你傾電話傾到凌晨 |
分類: 未分類 |
|
好好玩呀~
連續4日同你傾電話傾到凌晨呀~~~
好玩好玩~
雖然我朝朝都要早起身~
但我1d都唔覺累喎~
今日買左部new printer~~
自己裝好左~
但唔知點解print唔到~help!!!
好喇唔講喇~
有咩可以打俾我ga~ |
|
|
|
2006 年 4 月 14 日 星期五  |
環保社  |
分類: 未分類 |
| 今日要返環保社呀~
我地去左lion會自然教育中心~
影左好多相呀~~~
好開心∼∼∼ |
|
|
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
既然表妹叫到~  |
分類: 未分類 |
|
既然表妹叫到~
我當然要打番篇日記la~
12號個日崇拜~
好悶呀~
kenny坐我佑面~
唔知點解,佢好似好怕我咁~
有時唔敢直視我~
有時我經過條走廊,
佢見到我,即時走開……(?_?)
help呀~
RSCfun組呀~
要同lemon tea+佢d fri呀~~~
唔知後果唔知點呢(>_<)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
|
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 22 | »
|