|
[[ sad day*...
今日..要上星期五的堂*唉'''咪又係咁樣!!- 33-'''Mrs Lo佢派左張問卷比我地全班做,,
oh,,No!!-口-''個D全部刀係名稱來呢~
我最記得的是,,{ 閱讀愈有FUN ,, 跟住就唔記得左 ..!! }唉*
學校有冇病呀!?睇醫生啦~!!=0 ='''v
我刀作左1個...
名為: [ 張老師文化格甩地閱讀分享區 * ]
葉文話唔好,,
[ 張老師文化大TB格甩地閱讀分享區 ]
大致咁上下啦!!- 0-'''唔記得啦!!!!
今日放學要補英文,,好嚴重地FEEL到我的英文愈來愈差呢!!
我驚再也追不上了呢!!我真的很害怕*!!><'''
充滿壓力的腦子快要爆了...
Listening test :: 4分 '''
-0-'''差刀唔會攞咁高啦~超想喊wo!!
算啦...我想放棄!!=]
我補完習,,即刻落去搵梁生*要整懇親野啦~- 0-'''
整到6:30就走人!!同任子上去食雪糕...
頂*我個6蚊雞呀!!我個雪...糕呀!!*6*想死呢!!!!!嗚****
Faeces

小池*哈''XD幾好Y,,唔錯bor,,=)

瑛士,,><'''吓*.........[ Love ]
|