|
我今日,,要返學校*11:30到左..搵梁生,,'我早到呢!!幫手cut番茄,,嘩*好多蟲a!!
有少少恐怖啦!!



[學校係唔比帶電話的,,so..就影左啦!!=田=''']
唉*跟住任子,,翁翁,,敏敏,,我地cut番茄剪到1:45p.m,,就落seven買野食!!
我地同翁翁say Good Bye之後,,返學校啦~沿途同任子傾左我所諗的野!!

之後牙Ho,,sea food,,到齊啦!!但係梁生已經走左lu..
買左朱古力比a儀*!![ 小食 部 的 令 女 ] '''
我地周位走..聽MP3 '' 突然間勁想唱歌,,so..唱哂出來!!難聽到死呀~.\/.
我幫怕羞草呢!!n次啦~激死我啦!!

[整怕羞草的水*]
我地咁多人..等到5点幾*好悶..
見到牙蘇,,Janice,,Rain,,婷*,,兔牙?!,,頭很高的P fect ... 等人!!
最後有好多人刀來學校LU!!
BUT,,要幫大灰手呢!!有頂左幾句嘴啦!!!
其實佢刀幾好人呢~幾好的..
後尾,,幫佢跑上跑落,,係HaLL LOR!!
起馬有10次以上...
跟住落去招乎左好多人..包括校長+1位嘉賓*-口-'''我隔離的牙HO淆哂底呢!!
SO,,我就上啦!!ok~掂呀..
見到梁sir,,問佢賞面要朵''白蘭花",,佢話咪搞wo~
其實ME講緊淆哂底的意思係見到客人就係要派朵''白蘭花"..介紹我們的有機的!!
OH..NO*食白果的ALL是男人呢~!!
好啦!!差不多到7点**
我仲末見到佢出現,,只係見到佢a媽個仔wo~
仲好,,費事樣衰啦~!!
7点幾..
幫a笨手擠番D野入去...報答佢!!**
最後`收到電線的時候,,我發覺我超冇用!!收極都收唔到勁HURT,,
個陣時任子要返童軍'''''a笨又搞緊自己野!!
身邊有好多人刀好開心,,但係我就...
後尾校工幫我手,,跟住我就拎埋個袋入左去女更喊左一陣,,再走人...
唔記得拎水樽呀!!返返入去...
andthen跑出去,,喊左出來!!
見到car[嚴]*..佢安慰我一陣呢!!好多謝你~
我喊係因為..
- 我自己冇用!!
- 我自己傻,,突登想見你
- 係我傻,,中意左你!!
- 我身邊冇哂FD..刀係因為我..
- 怪我自己的信仰不能前進*!!
好樣衰的說,,走左去買酒飲..
第一次飲到咳,,係巴士刀喊**
sorry*我終於喊到出來啦...
|