今日要溫書,,,中要係好無奈個隻添: ><今日實死冇生La.....XDDDDD............................ 之後係咁溫數學,溫到4:45到la....就同細佬去公園玩,點知....................><><><我見到一個 ( 女 )人帶住一個好Q小女孩黎緊,原來果個( 女 )人係我校新黎的老師,中黎過我地班..........%唔知E個消息對我地黎講係(好) Or (壞) 呢 ???