TO : 6D班所有同學
6D班所有同學,你地已經算係中學生嫁la ~ 記住要努力讀書=]]唔好俾D老師睇死ar~我( 李梓雯 )會支持你地嫁 !!! 努力...努力...仲有ar.....我地仲有一日就離開E個大家庭 =]] 記住要好好珍惜E 1 日ar ~
From : winnie 細妹