今日同 wendy + 楊楊 去左太古=]]做咩? 溜冰lor ~ 一入到去,就勁凍*之後溜溜下,發覺隻腳勁痛=]咪休息陣lor!!!!!!!!!之後休息個陣,有個工作人員"""同我地講要走la~我地咪走lor ~ 不過我地只係溜在1:30 炸 !#$#^%*咁我地又唔想咁快返屋企wo~咪去左==吳沅彤屋企打麻雀lor~我地為在快D去到吳沅彤屋企打麻雀,咪坐的土去lor......"""0:15 分鍾就去到la=]]]]XD "" 每人"夾"$17 = $51 .............................................到左吳沅彤屋企la""""之後打麻雀,打到6:00就走lo===^^T^T
|