嘩,好happy呀!!!!!因為今日係我呀grandm生日"""XDD所以一早起身整""羊之甘露""之後又叫左個birthday cake一齊食_好好味**跟住到4:30到,,,我同姑媽去左""同羅灣""行左街一陣,之後約左啊grandma佢地去一齊食晚飯Lor''不過D野都幾好食@@@返到home,就watch___________________________ ( 青 蛙 變 王 子 ) _____________________________