今日上専題個陣時,我地成組都唔記得做鄧Sir俾我地做D野,,,,,@@之後好驚俾佢罵,咪立刻做lo’好彩無罵到,,,但係格離組要罰抄書><一一一一一一一一一一一一一一最後鄧sir叫我地做''''''數據管理''''''朱朱就做記錄*****大家都好鬼同意,】】不過佢就………到左功課付到堂個陣##我想告jestin,,,不過冇人撐我…………………………