今日轉堂個陣,勁嘈lor ~ 而且岩岩我同kiki當值,so 搞唔掂E班" 油仔 "]]] 嘆,,,,,好彩鄧sir離到,因為係佢個堂"""]]佢見到咁嘈,勁angary lor ~ 之後咪由 5:15 罵到 5:45 lor @@ 成半個鐘 ,,,............. 不過都坻罵 ]]]