| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
| 2007-7-2 |
喵~呢排忙,,o吾係好得閒寫qooza~!
---------------------------------------------
順帶一提~本人跑升了橙腳了~
(恭喜~|||||)
12%了~
在跑也俾我在極速撞到歐琪~
我好勁~連勝6局以上~
哈XDDDDDD~
----------------------------------------------------------------
昨天去了謝老師緍禮~
OD的是...
我同'泥'穎撞3...
不過本人認為自己着得好睇過佢~
起馬我高過佢先la~(OD)
-------------------------玉照時刻-------------------------------

李宜~葉倩祈

鄭曉嵐,龐慰藍,黄敏婷

劉安琪,周敏兒

to,莫玉
--------------------------------------------------------------
以下附送一張'可愛教主'

係咪好可愛呢!?

十分少見圖~
李宜&李俊樂
(中間果個可以唔駛里)

OD的,,李俊樂接到花球..
----------------------------------------------------------------
餘下的在相薄
|
| 刊登時間:2007-07-02 02:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 30 日 星期六  |
2007-6-30  |
喵~
今朝起身反左一個鐘跑~
好慘......
紅腳80%.....
o甘耐都仲未升(火)
果個coby竟然要收埋手續費!
$7,,低b!(食X la!)
發錢寒!
----------------------------------------------------------
聽日要7:00起身,坐8:00車
首先在上水火車站MX等~
跟着去找瓜瓜同co,,
落沙田~
andthen,,
找周敏兒,,
see史力加3~
直落謝老師緍禮~
|
| 刊登時間:2007-06-30 10:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
| 2007-6-27 |
喵~
聽日就係考試的最後一日la!~
常識~
-------------------------------------------
星期日落沙田睇戲~
期待ING....!~ |
| 刊登時間:2007-06-27 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 2007-06-25 |
喵~
今日終於投入考試的第一日~
中文
其實都唔係好難...
一般LA~!
中文lisn之後,,
洪老師問我地有冇講粗口同抄功課~
(因為之前我地le班(
6A)比6B告)
我地
6A
向來在老師眼中係一班
乖乖的同學~
但係6B就超唔乖
6A好/乖6B
10000000000000000000000000000000000000000000000
X1000000000000000000000000000000000000000000000
果次6B比佢地班主任罵~
6B個班主任仲讚我地好乖tim~!~
佢地唔低得~冇lala話我地全班
的第一名'阮生'抄功課~
佢地低b架~
全班第一名洗鬼抄功課咩~
低能!~
死樣衰!喵~
第一名抄功課?
最多應該係人地抄佢功課姐~
xxyz!
車!
6B每日都有3分2人抄功課~!
收聲LA!
至於講粗口 ~
我地班承認!
我地某D人真係有講過~
但係A仔好努力o甘改左la!
而家都冇講la!
6B!
畢左業之後!
我都係唔會完諒你地!
|
| 刊登時間:2007-06-25 06:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|