loverinondo
暱稱: 音羽の夢翔
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-8-19
2007-8-18
2007-08-01
2007-07-30
2007-7-24
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 710
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


2007-7-2

喵~呢排忙,,o吾係好得閒寫qooza~!

---------------------------------------------

順帶一提~本人跑升了橙腳了~

(恭喜~|||||)

12%了~

在跑也俾我在極速撞到歐琪~

我好勁~連勝6局以上~

哈XDDDDDD~

----------------------------------------------------------------

昨天去了謝老師緍禮~

OD的是...

我同'泥'穎撞3...

不過本人認為自己着得好睇過佢~

起馬我高過佢先la~(OD)

-------------------------玉照時刻-------------------------------

李宜~葉倩祈

鄭曉嵐,龐慰藍,黄敏婷

劉安琪,周敏兒

to,莫玉

--------------------------------------------------------------

以下附送一張'可愛教主'

係咪好可愛呢!?

十分少見圖~

李宜&李俊樂

(中間果個可以唔駛里)

OD的,,李俊樂接到花球..

----------------------------------------------------------------

餘下的在相薄

 

刊登時間:2007-07-02 02:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


2007-6-30 驚訝

喵~

今朝起身反左一個鐘跑~

好慘......

紅腳80%.....

o甘耐都仲未升(火)

果個coby竟然要收埋手續費!

$7,,低b!(食X la!)

發錢寒!

----------------------------------------------------------

聽日要7:00起身,坐8:00車

首先在上水火車站MX等~

跟着去找瓜瓜同co,,

落沙田~

andthen,,

找周敏兒,,

see史力加3~

直落謝老師緍禮~

 

刊登時間:2007-06-30 10:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


2007-6-27

喵~

聽日就係考試的最後一日la!~

常識~

-------------------------------------------

星期日落沙田睇戲~

期待ING....!~

刊登時間:2007-06-27 05:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


2007-06-25

~

 

 

今日終於投入考試的第一日~

 

 

中文

 

 

其實都唔係好難...

 

 

一般LA~!

 

 

中文lisn之後,,

 

 

老師問我地有冇講粗口同抄功課~

 

 

(因為之前我地le( 6A)6B)

 

 

我地 6A 向來在老師眼中係一班

 

 

乖乖的同學~

 

 

但係6B就超唔乖

 

 

6A/6B

 

 

10000000000000000000000000000000000000000000000

 

 

X1000000000000000000000000000000000000000000000

 

 

 

 

果次6B比佢地班主任罵~  

 

 

6B個班主任仲讚我地好乖tim~!~

 

 

佢地唔低得~lala話我地全班

 

 

的第一名'阮生'抄功課~

 

 

佢地低b~

 

 

全班第一名洗鬼抄功課咩~

 

 

低能!~

 

 

死樣衰!~

 

 

第一名抄功課?

 

 

最多應該係人地抄佢功課姐~

 

 

xxyz!

 

 

!

 

 

6B每日都有32人抄功課~!

 

 

收聲LA!

 

 

 

 

至於講粗口    ~

 

 

我地班承認!

 

 

我地某D人真係有講過~

 

 

但係A仔好努力o甘改左la!

 

 

而家都冇講la!

 

 

6B!

 

 

畢左業之後!

 

 

我都係唔會完諒你地!

 

刊登時間:2007-06-25 06:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


2007-6-23

喵~!

今日要補習......

andthan返馬可團....

刊登時間:2007-06-23 11:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]