loverinondo
暱稱: 音羽の夢翔
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-8-19
2007-8-18
2007-08-01
2007-07-30
2007-7-24
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 712
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


2007-6-1

唉...........今日D數學

做到我發痴巾~

金老師痴痴地架!

日日都比好多功課!

我................!

今日冇咩野好講,

賞圖吧~

★精 挑 細 選★ [萌] 圖 大 激 償

Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out

 

刊登時間:2007-06-01 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天


2007-5-31

今日專題

冇野講...?

Lam浩去左........乒乓Ball

(去左????.....XDD)

--------------------------分隔線--------------------------

呀~!在此宣揚一下!

某本大小姐的

BBS(留言板)

出左世la!~

名:春花の戀No.1

板主:鈴鐺•音(也即是我)

主題:涼宮春日的憂鬱

http://cgi.educities.edu.tw/murad/book/mkakikomitai.cgi?user=rinondo

哈!~附送圖!~

去留言吧~

呀!把小夏的BBS也宣揚一下吧

名:憧憬••••*

網主:櫻夏(小夏)

主題:羅密歐X茱麗葉

http://cool.deyus.biz/cgi-bin/book/mkakikomitai.cgi?user=inuyasha_club&

今天冇咩好say.......

賞圖吧~

Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out

Pretty Cure !!!!!!!!!!!!XDDD

Click here to open new window
CTRL+Mouse wheel to zoom in/out

O咀..........=.=

刊登時間:2007-05-31 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天


2007-5-30

今日勁低死,

羊日正俾我玩完!

因為佢八無,,無品,,無樣,,無身材,,無學識..無得高..無人要,,無口才,,無屎忽

哈哈!XDDD

佢俾我屋企個超人串~(家姐)

佢唔知架!唔好話俾佢聽呀!!!~XDD

我話俾李宜聽,

李宜O灑咀....>3<

-------------放學後--------------

詩班....

龍雞俾人歧視

話有  體X....(XDDD)

小葉好槮,

俾龍雞反

龍雞話鐘意小葉...

之後原來係反小葉架!!!!

給龍雞:

你賤格,樣衰!

拍得住楊屎正!!!!!

八無,,無品,,無樣,,無身材,,無學識..無得高..無人要,,無口才,,無屎忽

囧|||||||||

問你怕未????

刊登時間:2007-05-30 08:56 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


2007-5-29 驚訝

今日杜生日了!(萬歲!!...==)

一番到6A,杜樂儀見我好似冇

表示,所以有D唔開心,

跟住我比左份禮物佢

佢話唔捨得用~XDDD

莫玉,唔好意思,你近來

心情唔好,

(係咪因為Old Big???)

令你生氣了,sorr!~><

 .. ....  . .. .放學後..........

練Ball了∼!

劉子筠實在太笨了!!!!

教極走籃都唔曉!

發夢呀佢!!!!!!

梁曉雯又唔記得單手

我話:

你唔好叫梁曉雯La!

改姓吳la!∼

吳曉雯!(XDDD)

教極都唔曉!∼∼

'師姐唔易做'

汗...==

保你大呀!

下堂唔好發夢LA!∼

刊登時間:2007-05-29 08:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 28 日  星期一   晴天


2007-5-28 驚訝

嘻!今天早上成班也在努力

背歌詞....

汗...==

為左My Bonnie冇法啦....XDDD

講真!5B真係唱得好難聽...

早會超無聊!唱完Mr.Mason(唔知串啱唔啱...)

就話返上課室!?(汗..)

聽日杜生日lo!~(5月29日)

和我差:5月29日(杜)9日29日(我)...

買左史迪其~

夜晚食完飯,我家姐無lala叫D魚

做'貓貓',又叫我隻狗做

'雞仔'?????(O灑..=3=)

聽日練Ball,梁曉雯你死期到la!~

(哈哈!!~XDDD)

杜今日轉左新Look,

我睇錯係鄭曉嵐....

Co睇錯以為係插班生TIM.....~

刊登時間:2007-05-28 08:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]