| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
| 2007-6-19 |
YEAR!~
好耐冇打過la!~
因為果排温書~
(好乖呀!~XDD)
..........................
嘩~正爆~!星期三又可以打李俊樂LA~~
聽日又要詩班la.....
呀~講起詩班~!
聽日週會要唱'人算什麼'
XDDDDDDD
(某:XD什麼??)

(哈~勁le!我畫架!)
...
...
...
...
...
唉...仲有24日...24日
就要畢業la...
也是分別的時候...
以下的說話要和6A講的
6A:
雖然我們遲早都會分開...
離別....
各散東西...
但係le六年的生活我係
絕對!絕對!
唔會忘記架!
儘管畢業之後我地冇再聯落....
但係....
你地仍然係我的好朋友!
祝
前程錦繡
|
| 刊登時間:2007-06-19 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 9 日 星期六  |
| 2007-6-9 |
hihi~
本小姐今日出camp了!
拍拍~
我想睡呀......不打了...........(o甘小???)
XDDD~~~
去camp的趣事係naiso!~
也可左MSN問我 |
| 刊登時間:2007-06-09 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
| 2007-6-4 |
明去camp了!
拾東西拾到很累......
不多說了................
星期六再見~ |
| 刊登時間:2007-06-04 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| 2007-6-3 |
5號就去camp了~!
今曰好好心情
買左條靚靚'父'!~
$99,架!!!!!!!!!
我驚我星期2出門口的時候,
會唔捨得阿Bee↓

希望聽日重評好易la!~ |
| 刊登時間:2007-06-03 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
| 2007-6-2 |
呀∼呀∼
果然暇日冇咩野寫嗎?
又就去camp....
唉.........o咀
我今日去左麥當勞......
叔叔之家~
到做'咕喱'
話做清潔
用毛巾抹
塊毛巾一D都冇黑過
不知幾乾淨,仲要人抹......
呀!~今日係''美意屋''睇中左本
$25的靚薄,可惜.....
唔夠$$....
所以聽日出去買...==(XDDD)
去睡了~== |
| 刊登時間:2007-06-02 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|