. ..痛 著愛 *..`"°﹍Zoe
×●|[]°戀 愛 妄想 症`"[* 錯 覺* 還 是吸 引? !?!〃
我 只 想..*..〕] 跟你 做 對 ..* 最 穩固...伴侶
●○*想 得近-!!_))卻 遠得 過 份ˇ]!*
 
 
ZOE*
 
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


 

RSS Feed
2005 年 11 月 17 日  星期四  


[[,,,死人陳子聰搶我\個排球呀><" 鬱悶

      …{今日番學,,,好冷aa//呀..冬季好樣=0=”我著左*-唉

     、﹏「番到去,冇野做〕悶爆今日>3<’唔知做咩.六神無主咁囉==

到左午膳個陣,打左好耐排球...重打到微絲血管爆-.-有少少流血-0-唉’....好憎d人係人地(面前)講我(+﹏+)冇野做..唔打啦>v<”

      

   

    



2005 年 11 月 16 日  星期三  


[[好憎個死人miss chan,,死白痴!!

       ﹏「…今日起身,,*換哂3.就打比花花睇下洛得未︾洛得啦!去左巴士站搭

12號a’搭到一半=﹏=o哂咀囉*-搭搭下車,架車「stop』 aa左...

我就成個人仆低左....

      o哂咀><”呀..好驚a a a/番到學校..無聊la個(藍田

人)串我喎∼D男仔同佢講:「咪串啦!陳翔鈴’你一定唔夠李靖雯串嫁啦∼串黎有

咩用姐..唉∼」放心;我可能唔夠你串..不過你錯啦.又嬴你;話我嘟嘟.其實

我唔知咩黎嫁--K1...之後過左幾堂好白痴GE堂之後’就到左我憎GE中文

堂啦.個個死人MISS CHAN.周華明問我野/姐\我答番佢.MISS C

HAN就話我欣賞佢喎..白痴啦你--好想打巴你呀.搞到我好想喊--又唔係鍾

意你喎+﹏+下次再咁講,一定串番你.唔好以為我唔咁呀。

     到放學個陣$同曉彤打左陣排球TIM,食左個麪TIM~好味哦=﹏=

去到BUS STOP∼比D男仔搞個排球/成日排球整左洛馬路.要等到冇車個陣

先汁到,幾鬼驚呀..心都跳埋出黎= =

      ﹏係時候番屋企啦.去左旺角花園街買野.買完就番屋企LU,一日就

咁就過鬼左--無聊∼∼

                      

                                       

                   



2005 年 11 月 15 日  星期二  


[[今日**個miss chan一定係更年期++ 開心

     。﹏+今日上普通話堂,,個miss chan話我同周華明,,,有野aaa...有冇第2樣講嫁=.=佢話

我唔同女仔玩就同男仔傾計=.=白痴嫁你...死miss chan++傻嫁你〕〕有病

睇*醫生'''la[[''發神經嫁= =

        [[‘今日比人話令女呀><"好開針,,,but我都冇表露開心ge情緒出黎^.^[[哈哈!!有上我

日記個d係咪覺得超[[[無奈]]]呢@@??,,

   ))今日*放學去油麻地圖書館,,參觀@@,,,好香呀.,,其實我唔識番屋企,,之後行行下...搭左9

號巴士-﹏-番0黎,一定o哂咀囉.我知- -哈哈!搞笑..同花花.茵一齊番=﹏=.

唉..呀婆黎左屋企*

   有d野好搞野..覆褶--