﹏「…今日起身,,*換哂3.就打比花花睇下洛得未︾洛得啦!去左巴士站搭
12號a’搭到一半=﹏=o哂咀囉*-搭搭下車,架車「stop』 aa左...
我就成個人仆低左....
o哂咀><”呀..好驚a a a/番到學校..無聊la個(藍田
人)串我喎∼D男仔同佢講:「咪串啦!陳翔鈴’你一定唔夠李靖雯串嫁啦∼串黎有
咩用姐..唉∼」放心;我可能唔夠你串..不過你錯啦.又嬴你;話我嘟嘟.其實
我唔知咩黎嫁--K1...之後過左幾堂好白痴GE堂之後’就到左我憎GE中文
堂啦.個個死人MISS CHAN.周華明問我野/姐\我答番佢.MISS C
HAN就話我欣賞佢喎..白痴啦你--好想打巴你呀.搞到我好想喊--又唔係鍾
意你喎+﹏+下次再咁講,一定串番你.唔好以為我唔咁呀。
到放學個陣$同曉彤打左陣排球TIM,食左個麪TIM~好味哦=﹏=
去到BUS STOP∼比D男仔搞個排球/成日排球整左洛馬路.要等到冇車個陣
先汁到,幾鬼驚呀..心都跳埋出黎= =
﹏係時候番屋企啦.去左旺角花園街買野.買完就番屋企LU,一日就
咁就過鬼左--無聊∼∼

|