| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
d miss又打黎做咩姐,,,計咪計lo=/=煩'''  |
又打黎,,唔番姐[[打咁多次黎,,-.-廳日就係水運會,,我重未好番><"機會\\又冇左..
唉,,我真係好想游,,咁好ge機會,就咁就冇左/.\兒戲d掛'''
,,唔制牙-0-今日都係冇番到學]]]**重咳緊,,咳左成2個星期都未好;;;
好掛住d可樂牙,,飲飲飲飲飲飲飲呀><go!go!go,,個miss打黎同媽咪講唔去水運會,,姐係你唔想去,,大姐,氣管炎/.\我手震腳震*__-個鋼琴miss都話我[[雙眼無神,,瘟瘟呆呆=/=唉...今日..花花黎左禾屋企ye//估唔到,,同我玩左好耐,,重寫左心意卡比我tim呀@,@教我摺野,,天鵝....哈哈..
BEST FRIEND!!

|
| 今日冇番到學..]] |
,,,又冇番學,,BUT廳日可能番,,
水運會,,屋企人話如果氣\管炎去SWIM,,,好容易瓜柴嫁~
次次都係咁,[[[今日都叫做好番DD嫁啦><""MISS CHAN今日打黎....問我做咩'''叫我小心D,,,=.=
先啦^.^都有人關心,,FD就冇打過黎la~
本來出街換番d野ge(電腦d野)咪出左去lo,,,行左唔夠半個鐘ge街,,睇好左個袋,,$$299呀,,就快到300;;]]我衣家叫屋企人諗定生日買咩,,叫我諗牙,,,ya
,,,昨晚訓唔着,,開燈睇[[((數//學書**知道點計解方程lu,,20分鐘搞掂-0-
好可惜姐,,,我第1次入新/秀賽炸,咁都冇左個機會,,,我忍你地呢班死病菌++下年再黎過,,我唔會輸比你嫁,,
<<好靚女???? |
又睇第3次醫生lu><  |
唉,,,,[[又睇醫生,,好慘呀,><"""醫生話我:::氣管炎啦...有d亁咳,,'''tim##今日去左大圍牙姑姐姑丈屋企..]]]睇佢地結婚d相,,,唔知why衣家/*-*-好想比心機d上課牙,,唔想d成積咁差,,

<<<只想做此姐,,,,就黎統測,;;要自動去溫書lu../.\唔好睇小自己
努力!!努力!!支持你,,,,
希望在精英班SEE YOU!!
哈@@ |
| « | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 65 | » | |