. ..痛 著愛 *..`"°﹍Zoe
×●|[]°戀 愛 妄想 症`"[* 錯 覺* 還 是吸 引? !?!〃
我 只 想..*..〕] 跟你 做 對 ..* 最 穩固...伴侶
●○*想 得近-!!_))卻 遠得 過 份ˇ]!*
 
 
ZOE*
 
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


 

RSS Feed
2005 年 9 月 25 日  星期日  


唔想知咁多 鬱悶

係ICQ成 日同人嘈[[[[XDD-.-D人都唔知想點/.\姣到可以應定人地係佢條仔=.=家下咩世界’下午個陣楊義光打黎-0-個時我去左人地屋企玩...我老豆叫佢留低電話=.=佢留低左,,,番黎我呀老豆就問佢係咩水,,我話牙哥呀咁,,,佢就話牙哥咩牙哥呀咁,,佢想比人打呀,,,,人地花名叫YP哥.....姐係咩都做唔到,冇用的名字LO~(咁都得)唉...

                          9月29日去CAMP(黃埔軍校)至10月4日,,,,番黎話你地知點慘!^.^



2005 年 9 月 23 日  星期五  


牙哥冇用嫁><" 無奈

今日,牙哥問個靚仔拿icq-.-佢問唔到,個個靚仔走人=.=佢唔知係咪睇到係我係到玩人><'重比景嘉樂同佢d fd睇到我發火同追住佢tim**....[[[[唔開針牙><牙哥好衰嫁/.\

[[[佢好靚仔嫁^.^]]]



2005 年 9 月 22 日  星期四  


又係唔知咩日子黎‘><’

今日,又係唔知咩日子黎嫁,又好多人喊拿:><”〔〔〔一聽到自己既好朋友(楊伊琪)要轉校,差唔好全班係佢最好,心目中佢係一個知己朋友黎,聽到超唔開心.唉..跟住又喊﹁〉︵|唉.....個個都要走!連牙哥都要走,一個一個離我而去/〕\係因為咩?因為我地唔好???伊琪:唔好走啦=;=一諗起你要走/.\想喊><今日**...不斷不斷眼淚流下=.=為我地傷心送上一首歌曲:"再見我的知己朋友(2k伊琪)

伊琪:不要走!我會掛住你><永遠是我的好朋友.

朋友就多障礙 死性我不想改
如我沒有你的情,我沒法活得來
友情的存在 是我從來都志在
難在我拱手讓愛

再見了我的好友

誰願接受這種意外
你讚我天生可愛
不願看著我離開

同伴也話我傻 喜歡受挫
寧願情敵在傷我

人天生根本都不可以愛死身邊的一個

無奈你最夠刺激我 凡事也治到倒我
幾多黑心的教唆 我亦捱得過
來煽風來點火 就擊倒我麼

誰戀愛就多障礙 死性我不想改
如我沒有你的愛 我沒法活得來
好友的存在 是我從來都志在
難在我拱手讓愛 #