係ICQ成 日同人嘈[[[[XDD-.-D人都唔知想點/.\姣到可以應定人地係佢條仔=.=家下咩世界’下午個陣楊義光打黎-0-個時我去左人地屋企玩...我老豆叫佢留低電話=.=佢留低左,,,番黎我呀老豆就問佢係咩水,,我話牙哥呀咁,,,佢就話牙哥咩牙哥呀咁,,佢想比人打呀,,,,人地花名叫YP哥.....姐係咩都做唔到,冇用的名字LO~(咁都得)唉...
9月29日去CAMP(黃埔軍校)至10月4日,,,,番黎話你地知點慘!^.^
今日,牙哥問個靚仔拿icq-.-佢問唔到,個個靚仔走人=.=佢唔知係咪睇到係我係到玩人><'重比景嘉樂同佢d fd睇到我發火同追住佢tim**....[[[[唔開針牙><牙哥好衰嫁/.\
[[[佢好靚仔嫁^.^]]]
今日,又係唔知咩日子黎嫁,又好多人喊拿:><”〔〔〔一聽到自己既好朋友(楊伊琪)要轉校,差唔好全班係佢最好,心目中佢係一個知己朋友黎,聽到超唔開心.唉..跟住又喊﹁〉︵|唉.....個個都要走!連牙哥都要走,一個一個離我而去/〕\係因為咩?因為我地唔好???伊琪:唔好走啦=;=一諗起你要走/.\想喊><今日**...不斷不斷眼淚流下=.=為我地傷心送上一首歌曲:"再見我的知己朋友(2k伊琪)
伊琪:不要走!我會掛住你><永遠是我的好朋友.
朋友就多障礙 死性我不想改 如我沒有你的情,我沒法活得來 友情的存在 是我從來都志在 難在我拱手讓愛
再見了我的好友
誰願接受這種意外 你讚我天生可愛 不願看著我離開
同伴也話我傻 喜歡受挫 寧願情敵在傷我
人天生根本都不可以愛死身邊的一個
無奈你最夠刺激我 凡事也治到倒我 幾多黑心的教唆 我亦捱得過 來煽風來點火 就擊倒我麼
誰戀愛就多障礙 死性我不想改 如我沒有你的愛 我沒法活得來 好友的存在 是我從來都志在 難在我拱手讓愛 #