___。﹏。*今日學琴,有新miss.wakaka.之前個miss整藽隻手so就有囉,幾好人.不過d手指好搞笑/好似唔識彈咁^0^之後……去左新世紀食野』
*__之後:去左旺中行街.行左好耐*__(aa之後就買左╮個袋_〔*幾靚.呵*__唔錯唔錯:↗幾好嫁.我認為’《靚嫁〉.之後同媽咪佢地,行左3個幾鐘-﹏-隻腳勁痛aaa】囉...___*行到5:30就搭車番屋企’
____( 番到屋企.食飯(『幾好味...)之前沖涼..玩電腦•“&同miki玩左一陣語音/’其實都傾左好耐嫁@﹏@’好好傾下…
悶左好耐a?
<<<我個新排球^0^





|