| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
今日又好番= =''  |
唉,*今日本來要SH’點知花花HELP我整風車''先吾洗炸= =''
之後LUNCHTIME整好,,*都OK既=.='
同MIKI,,梁生玩,,,比人玩A'''好慘牙..牙蕉蕉玩左一陣,,笑到我死,,*
之後音樂,,堂*VIVIAN玩我個PAT PAT= =''
一陣又吾同我玩,,一陣又玩,,想點!?
之後佢叫鈴,,問我聽日同佢一齊番學得吾得!?
我話:佢吾係吾同我玩咩,,,*
佢話:好似同你玩,,,番掛,,
都吾知係咪玩野,,,BUT我知吾係''
OK LA...同佢一齊番屋企,,*番之前食左個麵,,*燒賣,''
食完閃人'''番到屋企汁好哂野,,玩左陣電腦,,就沖涼,,
打邊爐+-,,*HAHA~
唉,,,聽日要考試*,.'
ZOE''''
GD LUCK>3<”
|
做咩成日要甘姐= =’?,,,*  |
死,,點好!!?'',,*唉,,今日同vivian鬧架la又’
因為有.....唉'''我吾想講,,,睇左我日記個d,,,同我一齊d女仔都知嫁啦!'''
到左中文堂,,*
又話我賤’甘;之後佢叫鈴同我講;第日係社會做野
都吾會認我呢個fd''冇人叫你認,都冇咩可能會同你一齊啦係咪先!?
之後到放學,,,叫我食屎la,,你食比我睇吾好= =?''
我都吾係好想同你鬧架.,,,之後放學,
就同花花去搭的士''HAHA'',,*
番到屋企就見到牙婆
黎左我屋企牙>3<"
冇幾耐牙媽出去SAI頭'',,*
我就諗住同佢一齊出去偷薄D頭髮既,,點知2個家姐都吾得閒!!
SO就冇出去LA'''同老豆係屋企睇電視''*悶,,*
NEXT就7點,,,換3出去同牙媽慶祝生日''''HAHA''幾多歲!/?佢話22''歲,,
HAHA'''其實吾係...昆我牙妹既'''哈哈,,作到甘鬼死大!!''哈哈..&
番左屋企,,,,*就同牙媽''吹生日蠟祝''哈哈,,*之後冇啦啦
VIVIAN打比我,,*叫我上我地個XANGE,,*= =''想點牙佢又= ='?
我,,,吾開得電腦牙,,,''之後沖涼,,,訓.....
BYE!
媽咪><" |
| 。「本來今日同瑩佢地出街嫁!'' |
今朝10點幾,,,本來出旺中,,*同埋vivian同miki,瑩''''點知,,,我打去瑩屋企,,佢令我
失望*,同我講:(我吾去la’)我話why?佢話:(吾識話你知)唉,,甘...不如我don冇左
你呢個朋友算la+,*‘友誼不永固’之後我好似喊左一陣,吾知係咪!?不過是但啦’.佢
以後約我出街’我都吾會理佢嫁啦!我家下只會對中學D FD’好嫁姐>3<”係女仔’
之後係屋企食公仔麵’食完玩電腦^﹏^/哈哈!!''
|
| « | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 65 | » | |