…《我THINK我就黎好番;得番幾聲咳;呵呵!!
好番就大叫:
YEAH!!
我係好多論壇見到D 靚女’WHY?佢地咁令嫁?
如果我好似佢地咁;就好啦.
可惜我冇呢個機會!!
唉∼佢地呀媽一定好令嫁姐>3<’比你地睇下我羨慕佢地D咩啦!
1,
2.
3.
4.
比住咁多你地睇啦;;;
點解要𠝹手呢????睇下,,,*
. .
<<<<令唔令呀???
﹏。''///我,,琴琴,,,咳到都唔想;
;彈,,愈彈愈冇心機=﹏='想點唷!?傻左'''A’A’A'
你﹏「個MISS話 -驚我禽流感*,,哈哈!!-﹏-'''
HELP!