今日,,朝早]]頭痛''喉嚨痛//so,冇番到.又病’3個月都未夠=﹏=我不now都係3個月
病一次嫁la’.
■□■
□■ 好難受°▄
■
唉!唔知有冇人關心我.第一個係MSN ADD我個個又係邊個呢??我都好心急、想知’
希望22號好番哂LA;PLEASE!!
`!*×●! |°未 慣 獨 行+||!]
°◆--Star*|\
●!||' .,,. 夜裡無數個失眠﹏-]+是否很可憐*﹏'||°
[]| ︴〞只好悄悄閉上眼\|"·〃偷偷地許願||]..* ____
◆* .." 讓風吹乾我的臉"|/..,,.']痛就看不見/+,,···''★°
||■+*先閱讀那些從前`!*×! |°再放大這些發現.....+*!!|||
··[●`,,你微笑再見 你讓我單戀``__﹏
呀媽話:(訓多D.飲多D水就快D好番嫁LA)

|