天天不開心*
人人不開心/33\
真系佢老鼠*
手提* 407. 8 -_______________-
爆到痴孖B*.3.
吾知我想點T3T 抵我死* 比人扣錢*
0k* 今天早到了.3. xD
THEN* 又撞見恩恩的朋友*VVV* 好正個姿勢*xD
Y0* BABY* 你系度等邊位牙*!?
因住樹枝AGAIN*3* CT0* 勁無奈* 都吾識佢.333. xP
因住第1堂* MUS* 要開始PES NA*-3- 好正* 鄭少秋先生好MAN* =]
THEN* ENG* 吾知佢想點\33333/ 搵人打下佢* 發膠*
MATH* -3- 還好BA* Y0* 今日終於吾洗早番LU*xD : ]
因住中文* 幾好牙*-V- 喜*
第5.6堂* DT x2 *3* 玩玩玩玩玩玩* 笑死-3- 吾該*
LUNCH* WTH 恩恩* JBA* 仙桃 * 超早-____________- 第1次*xP
0K* 吾錯* THEN* 就系PR0J* 分組* Y0* JESSICA* xD 林先生比我捉到痛腳* : ]
因住* 喪講XG事件* -VVV- 吾該* 笑死 =]
-____________- MS糖* 我終於搵度你話好可愛的男人了* 叫牙RAY B0-3-*
THEN* 就系 JT* EPA/333333333\ 矣* 又死晒* MC難到牙孖都吾認得*
吾該晒T/\T * 小梅出得甘鬼深* 矣-______________- 救命* 科科都吾PASS*
因住MSLEE SH0W TIME* .3. 超快過左1日* 又放學LU*xD
正*VVV* 我中2 YANsSSs* 個句* [[ 我識KERORO 反彈咖* ]]
y0* 我招KURURU攻擊* 終於遇到對手NA*xD -_____________-
吾該* 我好喜歡*xD : ] YAN 見度* 吾該回個CM* -V- xD
等我同你豆番兩招 =]
因住WTH* 貞 千* 落KF* HEA*.333.
[[ 牙貞考試要加油*VVVV*
跳好D*xD ]]
thEN* 勁快地回家-V-