0k* 今日我遲到了.3.
番到學校* 樹枝樹葉*VVV*
真系好偏愛*xD 仲要加多首* 座右銘SOLO*-3-
真系吾知佢想點* \33333/ 影衰晒KARY* 亨*
THEN* 第1.2堂* ART -3- 正* 速度緩慢*
第3堂* MATH*/333\ 心情極差* 喪罵人*
MUSCLE* 吾好喊T3T * 因住* -V- 中文x2* 正 * 天氣報告*xP
第6堂* EPA* MMLC* -3- 毒友* xD 好凍牙吾該* .3.
LUNCH* WTH 貞 牛 邱姐 偉* 諺 * 維* IN THE SCH00L*
\33333333/ 好難食* 1255AM* 又要上去-________-
MSLEE* 又幫我地溫EPA NA-3- 正*xD
因住英文x2* -3- 真系吾知佢想點* 未見過人收錢收成堂* 吾該晒 : P
膠* 度痴孖B* xD " 因住仲要吾見左10蚊* 小左個人交L0* -VV-
好鬼CAM* xP* 因住1堂完左* -3- 佢去TT* 去完番黎撞到落牆度*
吾該-____________- 好膠* 笑死* =]
因住仲要隻手* 勁濕抹落個PET x2 度* 真系勁吾知佢想點* 後面濕晒*
笑度PK*-___________-xD
THEN* IS*x2* /333333333\ 頂* 吾開心吾開心吾開心*
好廢好廢好廢好廢好廢* 吾撚合格*
我老鼠*真系吾知我想點*
矣* .33333333. 冇心機上堂*
我喊我喊我喊我喊*
我好抵死* 甘都吾PASS* 自已樣衰* 吾小心* 頂頂頂頂頂*
THEN* 放學* 飛快地番屋企*
溫EPA*
0525* 番到屋企*
為了EPA*
我1定要PASS* ]
IS* 差2.5* 屌*