好仆街囉 !!!!! 今日本身約左佐木去圖書館,一個去牛頭角,一個去街市個間 , 頂~我等左佐佐一個鐘囉 !!!!!! 仲有今日單車場先泥開,再早D呀笨 !!!!!!
今日本身約左佐木去圖書館,一個去牛頭角,一個去街市個間 , 頂~我等左佐佐一個鐘囉 !!!!!! 仲有今日單車場先泥開,再早D呀笨 !!!!!!
仲有今日單車場先泥開,再早D呀笨 !!!!!!
講野好似激動左D.....