Today又要返大陸了!!!!!唔多想返!!!!!到12:00玲call我
問我係邊,我咪話係美孚囉!(果時我真係係美孚!)Andthan
返到去3:00悶死!!!又冇電腦玩,又冇乜電視睇,7:00去
洗頭~~爽呀!!!9:00食飯D野ok啦食到超飽返屋企Zzzzzzz
好想知道你的一百分會給怎樣的人
告訴我標準不要讓我一直等
我知道我偶然有一點任性
不管你做任何決定究竟愛我還是逃避
只想愛你!!!!!!!
好想去忘記你,可是心不允許!
願我真的學會放低你*=]]]
by yaco
I.r.l.y.f F.L?
D.Y.K.T? L.F.Y.C.C.C!
我真的喜歡你
我對All Star08呀!!!!
你要等我呀!!!好掛住你呀ALL Star08! |