today,去海防,一返到去九點,就尼.........己經好快啦,仲要打的返添...............
返到去D人己經排晒隊,返到去,超樣衰,俾D人望住晒...........勤仔遲過我地,我地
打的果時己經見到勤仔跑緊返去,但係都係我地快...............HEHEhehehehe......
點知佢仲晏過我返,早知就唔好咁早返啦!又要係度聽廢話,又熱喎.....之後超Hp,
班班都要開遮,我地班企中間,乜事都冇.........之後上車果時,豬媽媽,俾左佢把遮
我,真係好人...............,我地由上車噪到落車,豬媽媽都冇我地乎.....去到,一個字
講晒,「悶」仲要聽個呀伯講野,佢講果D野係人都知啦,佢講講下,同牛丸王子SD
SmS,之後就走左啦......上到車我用部MP3播歌,一路播,一路唱,超好FEEL~正~
返到去見到呀玲,之後又要等呀端......慘爆!!!!!!!!又見到王子........王子要返屋企換衫,
我地係M記等佢,等左超耐,之後毛毛佢同呀玲去BUY野,返到尼,毛毛支仙地俾MiSS
張張見到張張好好人呀!俾著第2個M.S一定扣分呀!王子終於尼啦,超H.P。去左城門谷
打籃球,之後佢尼左,我地就冇波打,之後去左捉果D超細的青蛙==
4:??見到徐少,咪同佢地一齊返囉,點知佢地........行得超快,我跟到死左........慘慘.....
佢地超變態呀,果個楊作平就唔等人GE~,徐少有時等有時唔等,如果唔係冇人陪我返屋企
我就唔洗咁慘啦,行到返屋企成身濕晒,仲要又俾人鬧喎,我屌佢老母,係唔係都鬧,冇撚野呀?
I.L.C.C.C.F
   
|