| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 7 日 星期五 |
 | |
| 問題"性*少年” |
咁今日冇咩點"
上eng聽張柏全播歌*佢竟然播首情歌"
笑死我了***
我重見到小康同雄雄唱得好high***
哈哈哈!!!!!好好笑"
咁放學啦,,打社際...
唉!元社都係輸左比school house"
14:13....差1分"
我好神職地...入左球3分波....哈哈哈哈!!
太感人了**
不過聽到小寶幾串下囉"
話小薯入球罰球係好神奇"
小薯話晒都入左呀...
唔係佢,,學社同元社同分架!!
哼哼哼!!
同小薯走,,諗住去練下跑...
行過7人場見到英佢地bor!
咁就坐低同佢地吹啦...
我地就講埋d3級野...
呀英,坤,man就講得超high"
講打飛機...重有講幻想邊個...
又講下佢地d[[[[性知識]]
呀英超熟...
連女仔親戚到訪既過程都知"
嘩!!!勁呀!!
發覺都幾變態下,,
但傾得好開心...
好好笑"
原來佢地呢d知識係咁豐富..
最衰bobo唔o係度...
未知就同佢地有得fright"
不過bobo咁怕醜...
都唔知講唔講"
咁之後同小薯走...
返屋企..
又唔記得買野食比雞雞"
佢發皮4咬我唔放佢出梨玩...
正衰仔!!
咁o個條傻仔又打梨...cut"
叫朱古力老作話我而家有仔"
叫佢2個唔好再煩我"
哈哈!!成功了...
耳根清靜”真好
 |
| 刊登時間︰2005-10-07 11:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 6 日 星期四 |
 | |
| 比人煩****陰公!! |
咁今日冇咩點,,
lunch食完飯打左陣波,,
比佳佳的去練啦啦隊"
嗌到沙*
咁中屎同小康遠距離射紙仔"
我呢d冇力人士"卜中左柔柔個頭*sor!
咁之後"同光玩...
死薯話我....好心shu睇下佢個樣先好講"
=3="
之後比呀SIR見到,,
罰"
聽日先去見佢,,今日唔得閒"
咁放學去聽MISS PANG吹左陣;;
落下打左陣排球--
換衫打手球"
哈哈!!呀英話我勁呀!!
咁TIGER話要練籃球"
OK!!
練練練"攰!
5點3左右,,,比人趕"
返家*
唷!!講起都煩!
話說尋晚有個人打電話梨"
佢想識女BOR!
咁我問佢點有我電話"
佢話ICQ搵的"
咁5我又唔係D咁隋便既人,,
比左朱古力電話佢
叫佢搵佢"
咁傾左半個中"
-------------------
今日我返到home!
佢已成功溝到朱古力"
唉"無奈的我,,,比佢同佢個fd...
煩"
好慘...
唔想講"
佢地好鬼煩"
佢個fd又想溝女bor*
但佢2個講野成日夾d粗口落去,,,
本"小姐"唔likey"
明串佢地"
唔係我扮大牌"
係你地低能白痴正低b!!
1個f.1的小dede..
1個f.4有大陸音的哥哥"
唔該..
我好忙"
唔好再打比我啦!
點解,,,我想佢打比我既人又唔打比我*
唔想佢比我既人要孖住上??
世界真係殘酷!!!!!!
 |
| 刊登時間︰2005-10-06 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | »
|