| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 5 日 星期三 |
 | |
| 串得好! |
今日上堂超無聊,,
上張柏全堂,馮子x串佢bor~!!
串得好,,,屎忽9唔夠人串,扮沉默wor!
唔出聲...重叫班長去搵訓導*
on居的!嘩,,佢串d野係我1直想講既野!!
正啦*
咁比人接走佢,,
又對wb..我扖張台對炸,,
比佢大大聲話!食屎!
之後冇咩點,,,發夢囉!
我o係度摺紙鶴啦...
摺出梨重細過手指尾的指甲~好有成功感!
哈哈哈!!!!!!
咁放學啦...
搵唔到miss ng...
搵李sir開門..
衰人....拎住秋key入boy changing room...
等佢出梨啦!
佢o係入面吹水吹得好大聲=3="
出梨又扮晒唔識我...
咁拎key去攞波啦!
練練練....連續3日了...
聽日有手球....
=3=而家唔係太想打basketball...厭倦了!!!!
 |
| 刊登時間︰2005-10-05 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 3 日 星期一 |
 | |
| 社際籃球---唔開心** |
唔係太開心*
唔抵*輸左比中社..."
= ="失敗!
也也也....元社包左尾呀...=3="
唉唉"
今日去左勝兵慧食lunch!
bobo勁噴飯...嘔心*
重要噴落我度先衰...
搭的返*
元社啦啦隊''唔知着裙定着褲呢?
度身啦*由腰到失頭哥上dd*14吋
失聲了---
上堂,,,悶"冇心機!
放學練波"
見到炸炸同卓妹硬係有d野>v<"
哎唷唷"""
*************************
返屋企...比人哦**FUCK!!!!!
成日嘈嘈嘈.....煩"
 |
| 刊登時間︰2005-10-03 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | »
|