| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 22 日 星期四 |
 | |
| HOT** |
好熱熱熱熱牙今日**唉唉---學校D 冷氣又痴鬼晒,,冇冷氣><
咁上EPA,,悶
上PE**=3=比人當MONKEY,,,個38又鎖左我個LOKER
擺書禾///
唉唉***比人叫出去做SPORT CAP...
好樣衰囉!爆無奈.....
叫我地慢跑1個圈..OK..我行比你睇..
睇下...我行得幾快呀...
2分幾都唔洗3分鐘就行完LA**
跟住又分組跑...要計時...2分15..
都幾慢下....老啦老啦!
跟住自由活動...
玩排球**
去換3...上去...HOT!!!!!
MATH*悶**中文**聽左陣覺覺豬
LUNCH*同班女飛的過便利利*
食完去YH啦啦隊---
叫到好HIGH=3="
之後上IS...有冷氣*正!
英文*冇心機聽---
之後放學...冇力練手球**佢地又唔HEA,,
各走各的*返到HOME HEA陣,溫書, CHAT!!
YUEN HOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 |
| 刊登時間︰2005-09-22 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 |
|