|
|
-20100705-
|
-20100704-
同w1ng2落左kf睇eclipse*V*`!
超好睇呀<3.
之後w1ng2同妍係度挽我\3/
跟住就閃上我屋企啦;`
7點幾就同w1ng2過去搵佢地食飯(:`
之後講左d野比佢地4個挽左成晚/__\`!
但尋晚9點就走左嚕-33`-
-20100702-
熱到痴x口x`5點度出kf行左陣-v-`
之後等埋f.ball就上去(:`
個cake好成功ava`
成晚得我地3個;`我地3個勁嘈-3-`
個m1ss都費是理我地-__-;`
之後就同f.ball去買耳環^___^`!
留到屋企9點幾;`)
-20100629-
又比人鬧凸`
今日同w1ng2落左tw=]`
妍同w1ng2送左好多野比我;`thxs0much(k)`
7點幾就同w1ng2過去搵佢地食飯(:`
跟住又喊左v___v`
好多謝佢地4個成晚都係度沊我(*)
我話驚番到去比人打/___\`!多謝佢地陪到我9點幾(t)`
我吾想再留係度啦v口v`
留cms先好走>3<`
|
| 發表時間:2010-07-05 03:35 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 53 | »
|