n耐冇打過Qz啦-3-` 今日冇咩特別啦.只係pe個時;`肥波又7左咁啦xD` 話說放學個時同欣儀.肥波個d去左青衣公園度挽左陣-v-` 比個食蕉叔叔挽-3-`哈哈.肥波你小心坐爆呀>3` cms.我要cms.(:(:`