-20100503- 話說;;`今日好多人喊/___\* 唉`佢地成日都冇咩心情v___v` luncht1m3;`冇人陪我v口v` thx=)`肥波陪我(s)之後同怡真落左去. 吾記得左要1315番classrm-3`- 遲左2分中;放學留番20分中-口-` 今次放學一齊7條友閃左上m記-v-` 之後落左文具鋪掃貨\^0^/
-20100502- 同w1nG2去左迪迪尼*v*! 慶祝w1nG2生日(:(:` 送左個masterm1nd比佢=)` p0st相先^___^`!
懶up -__-.得閒先再up多d啦-v-` cms.我要cms.(*)