| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 18 日 星期日  |
| 喜歡,不喜歡...只有自己知道/.\ |
分類: all abt him xd |
今日同某人撞衫`!xdd
哈哈`連佢dade都問我地做咩撞到甘應`!xdd
卡卡`!之後主日學完去食野`!!
儀仗隊*攰死甘制`-_-
sms仍是沒回`msn也沒有`!
仍在生氣嗎?!你1個week冇同我講過野啦`!
留低左一句''唔想理你''....就成個week 1句野都唔同我講--
睇你xg*感覺上你的心仍然有她就突然很想哭`!
只知道沒法比得上她`....可能一早已喜歡上你`
{不是早已習慣了只看著他`怎麼你突然闖入我的眼眸*}
|
| 發表時間:2009-01-18 11:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
睇下仲有多d色先???
其實我穿窄腳褲會唔會好樣衰??
|
|