` lk ❤
ltki
暱稱: - ki;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-02-04
2010-01-18
2010-01-17
2010-01-15
2010-01-11
文章分類
全部 (34)
all abt him xd (7)
daily (6)
my dear frds ;) (1)
secret x) (2)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 65
今日人氣: 20
累積人氣: 2679
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-01-15 分類: 未分類

我真係覺得你好幼稚;去睇人地唔岩既地方唔該先好好咁反省自己!
如果真係要咁絕;好我奉陪;
不過你唔好期望有彎轉;
以前你點我都會忍你;因為我當你係朋友;但係而家冇呢個必要我覺得!
我開始後悔;schedule既事沒有追究;
開始後悔;我終於明白咩叫唔好太在乎每個人既感受;
因為有d野唔係對等咖;唔係你對人好;人地就對你好!
我唔該你諗下自己唔好既地方;
唔係一味識得去打我好唔開心;要去學識解決問題!
有d野唔好咁過火;
同埋由頭到尾你一樣野我都冇搶過`!冇一樣野我諗過要同你爭!
你d朋友點解會咁;你自己好好諗下;
我知你有改善,,,但係夠咩?真係夠咩;
如果一句唔開心就可以推卸晒唔去解決問題;
咁你就永遠都唔識長大;

發表時間:2010-01-15 11:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 ltki 的日誌)


阿欣 於 2010-01-16 10:27 PM 發表:
難道在這裡清算他人
不是發怨言嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知道了;
Posted at 2010-01-17 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dariushy04 於 2010-01-16 09:38 PM 發表:
既然您都話佢系您既朋友;;
甘點解要忍?朋友系可以互相體諒,,
您之前吾系話要包容佢咩!?
現在改變咗拉?!每個人都吾同,,
您可以做到,佢不1定可以做到`
可能佢真系長吾大;;但是您有冇理佢既感受?
如果佢睇完`佢會吾會開心呀?!
佢吾可以推卸問題;但是您有冇幫佢?
每人都有缺點;您學吾會包容他人..
別人也不會包容您,,理您任何的感受`
希望..您吾好因為1時之氣冇咗好朋友;
朋友是可以1生1世嫁;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ltki 於 2010-01-16 12:33 PM 發表:
我冇發怨言..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



阿欣 於 2010-01-16 12:07 AM 發表:
或許你是說得對
但你又有沒有想過他人背後的原因呢?
每個人背後都會有傷痕和過去
你又有沒有想過呢?
一個不懂關心人
有事的時侯只懂發怨言
更加幼稚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]