| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
| 2010-01-15 |
分類: 未分類 |
我真係覺得你好幼稚;去睇人地唔岩既地方唔該先好好咁反省自己!
如果真係要咁絕;好我奉陪;
不過你唔好期望有彎轉;
以前你點我都會忍你;因為我當你係朋友;但係而家冇呢個必要我覺得!
我開始後悔;schedule既事沒有追究;
開始後悔;我終於明白咩叫唔好太在乎每個人既感受;
因為有d野唔係對等咖;唔係你對人好;人地就對你好!
我唔該你諗下自己唔好既地方;
唔係一味識得去打我好唔開心;要去學識解決問題!
有d野唔好咁過火;
同埋由頭到尾你一樣野我都冇搶過`!冇一樣野我諗過要同你爭!
你d朋友點解會咁;你自己好好諗下;
我知你有改善,,,但係夠咩?真係夠咩;
如果一句唔開心就可以推卸晒唔去解決問題;
咁你就永遠都唔識長大;
|
| 發表時間:2010-01-15 11:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
阿欣 於 2010-01-16 10:27 PM 發表:
難道在這裡清算他人 不是發怨言嗎?
|
網主回覆
我知道了; Posted at 2010-01-17 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
既然您都話佢系您既朋友;; 甘點解要忍?朋友系可以互相體諒,, 您之前吾系話要包容佢咩!? 現在改變咗拉?!每個人都吾同,, 您可以做到,佢不1定可以做到` 可能佢真系長吾大;;但是您有冇理佢既感受? 如果佢睇完`佢會吾會開心呀?! 佢吾可以推卸問題;但是您有冇幫佢? 每人都有缺點;您學吾會包容他人.. 別人也不會包容您,,理您任何的感受` 希望..您吾好因為1時之氣冇咗好朋友; 朋友是可以1生1世嫁;;
|
|
|
ltki 於 2010-01-16 12:33 PM 發表:
我冇發怨言..
|
|
|
阿欣 於 2010-01-16 12:07 AM 發表:
或許你是說得對 但你又有沒有想過他人背後的原因呢? 每個人背後都會有傷痕和過去 你又有沒有想過呢? 一個不懂關心人 有事的時侯只懂發怨言 更加幼稚
|
|