| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
| 2010-01-11 |
分類: daily |
都是時候回去了吧;
09年;林芷琪係做左好多錯事;
或者有d野我仲未諗明仲未識去解決,,
我的確錯了;錯在放棄自己,
要身邊一個一個愛我既人睇住我錯;睇住我去變壞!
只可用4個宇去形容林芷琪<不知所謂>!!
我做左d咩我都可以用一切既大話去推卸;
我甚至講到連自己都驚`!講左大話都可以理直氣壯!
我知道我傷左你地既;我永遠都補唔返,,,
我唔會再去應承你地任何野;因為唔要再令你地失望!
但係比我承諾一樣野;我一定會好好愛自己!
就算所有野都變得有幾差都好;我都唔會再好似之前咁,,,
飲酒,,,,,食煙;通通都不會了!
今天終於知道錯;(
------------------------------------------
考試;時間多了;也亂想多了!
我只知道只要讓我們回到當時;
一切都會變好的!我相信我做到亦相信你做到;
考試比心機啦米奇!:D
|
| 發表時間:2010-01-11 08:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
阿欣 於 2010-01-14 05:45 PM 發表:
希望你會珍惜身邊所有人 不要再為過去流淚
|
|
|
c0mment;d re;系丫.v.媽子xd 有無掛我呢;p
|
網主回覆
re;囡囡;
;p當然有啦xd
近排點呀? Posted at 2010-01-13 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|