留給我的學生們!
天生我才必有用! 每刻都要比上一刻有進步! 先學會珍惜自己、對自己有所要求,你就學會珍惜及尊重別人!
ltw
暱稱: ltw
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
不易過的一天
感動! 感恩!
好多事情等住我地去做...
2008-07-24
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 19
今日人氣: 5
累積人氣: 668
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 28 日  星期一   陰晴不定


感動! 感恩! 鬱悶 分類: 未分類

終於見到阿池一面! 感動的是,我看見我的學生好有心,全部的準時到達集合地點; 我又看見我的學生好乖,全部都表見得好得體!作為您們的老師,我好自豪! 感恩的是,我看見所有人都好堅強!雖然好掛住阿池,但是能控制自己的情緒......好好......好好......

雖然阿池離開了, 但我們的生命從未停止過~~~~~大家,是時候收拾心情,主動及積極的過每一天! 免得阿池笑我們!!






訪客留言 (返回 ltw 的日誌)


丫雞 於 2008-10-06 11:10 PM 發表:
林sir,cm牙=]唔好咁傷心啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chitshung 於 2008-08-22 02:14 AM 發表:
我覺得我個日 我好過份 去完丫池個到 就飛左去日本玩 我覺得我係e到我係錯左........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shan__1015 於 2008-07-29 01:29 PM 發表:
哈哈:)
林sir好叻=].
放心*..我會識得愛惜自己,
同埋珍惜身邊既每一個人:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shan__1015 於 2008-07-28 02:10 PM 發表:
唔知林sir知唔知我係邊個呢?!'._.|||
好想去見丫池既最後一面'
可惜,因為屋企人既關係,
所以佢唔比我去喪禮:(
佢同我同隊,係一位副隊長,
我一個好好好好好既拍擋.. .
如果佢唔係做錯依次既選擇,
當時又冇人係佢身邊幫佢既話,
我相信丫池會明白.. .
會識得樂觀面對=].
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

從妳的相及名字都估到妳係阿姍罷! 見不到阿池唔緊要的。有心就可以,也不要太過介意,以後學會珍惜身邊的人就可以.....
Posted at 2008-07-28 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TWLJ 於 2008-07-28 12:44 PM 發表:
林sir CM到啦*]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

CM其實係咪留呢? 係的話要睇我寫的東西唷~~~
Posted at 2008-07-28 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ar_yin520 於 2008-07-28 02:02 AM 發表:
最衰我唔能夠去這個喪禮...
他是我的好友...我永遠都會記得他!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]