♂呀輝 一直都會守護你


個人資料
luifai
暱稱: ♂呀輝∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  
月 曆
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新日誌
2007-07-21
唔洗番學
海華盃比賽
今日去左MK
今日比賽
日誌分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
我的連結
xanga
搜 索
RSS Feed

2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天


今日返學啦∼* 滿足

今日7點半起身 岩岩8點3返到學校 聽到鐘聲 差d遲到 之後冇咩功課交 之後好戲在後頭 就係測驗 星期三中文測驗,星期五科學測驗仲要下個星期二就係第二學期考試 又測驗又考試 好大壓力>< 你地幾時考試??






訪客留言 (返回 luifai 的日誌)


luifai 於 2007-02-27 10:52 PM 發表:
多謝你既 留言∼* 幫我留埋 呢個 www.xanga.com/lui_fai_2005134 我會1個月或一個星期轉一次新歌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



金吉 於 2007-02-27 07:54 PM 發表:
咦...你個日記開咗唔係好耐咋喎...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leoxd 於 2007-02-26 10:36 PM 發表:
halo~*
我是呀豪啊^~^
得閒黎我個日記la^^"
我日日0630就起身LU =3=0700出門口
0800先打鐘...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



♂呀輝 於 2007-02-26 08:32 PM 發表:
嘩...咁早打鐘既∼* 我地8點3打鐘 3點8打放學鐘 ><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gini 於 2007-02-26 08:28 PM 發表:
哈哈~我都係...啦
7點半起身...^w^...
不過你知啦我學校係屋企對面=3=唉唉唉...
7點11就打鐘...7點10我就番到學校...
日日如是=w=...差de打鐘先番到學校..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]