今日7點半起身 岩岩8點3返到學校 聽到鐘聲 差d遲到 之後冇咩功課交 之後好戲在後頭 就係測驗 星期三中文測驗,星期五科學測驗仲要下個星期二就係第二學期考試 又測驗又考試 好大壓力>< 你地幾時考試??