今朝一起身就同人SD信息啦 到左2點就出門口 去到黃大仙地鐵站 返到書院到3點幾 去到書院買左燒賣同蘋果綠茶飲 飲完就上去團契 係團契時我偷偷地同人玩sms 團完之後就cell啦 今日玩左2個遊戲 好好玩 玩完等埋佢地 今日有我,呀生,gini,呀芝,聲波去 去到mk岩岩好7點 之段上到去間房好少呀 ><就跟歌打 教下d人打下打鼓 打完都9點就去左對面食麵 我就叫左金錢肚加牛腩河粉 成左15蚊 佩完就打比老婆傾計 返到去屋企就沖涼訓 因為聽日要比賽 記住幫我祈禱........