今日朝早呀Gini打電話叫我起身 佢打左成好多次 我聽唔到電話聲 我呀媽就叫醒我聽電話 因為琴晚幫我個fd整一整個games 搞到我好夜訓 我就快速地換3就落到街就見到一間巴士去鐵站 我就跑去下一個站 到最後......係講到 到地鐵站買票買完就跑落去坐mtr就落到去見到有車 我就跑入去個車廂到之後係講唔到仲差少少出左事=.=就係差d比對門 挾到之後等下一班車等左4分鐘終於有車之後就上車 到左黃大仙就見到Gini之後就打比呀生 佢都話差唔多到 過左3分鐘呀生黎左之後就一齊行返書院 差不多到書院我地就見到呀豪我地就玩偷襲 我地成功左 之後一齊行返書院 去到我就去買早餐食 買左燒賣加蘋果綠茶仇完就上去祟拜 今日呀康唔知做咩打比佢又唔聽下次去佢屋企叫醒佢 祟完拜就上4/f祈禱會啦 有個遊戲超好玩就係各組的人要拎起兩杯水各人為了自己的目標而以90度去舉杯我地目標就係唔記得左=.= 呀gini話4個人好似 我話邊會咁少我唔理佢左4分鐘就放低左詔左幾分鐘話可以幫手頂著惠君既手佢完成左幫吉昌頂住我就幫gini手之後我同呀豪幫吉昌手到,之後祈禱唱歌唱完就落籃球場祈禱祈完就上返去汁返場地 之後就可以閃人 落到去等埋我地cell d人 出到書院門口 我地就唱生日歌比Michelle聽 唱完佢地就去牛池灣食飯 我就要去拜山同唔到你地食飯同做街佈><我就2點鐘到左chan wan到左之後同屋企人食少少野就上山拜山 要行好斜既斜路 行左約10分鐘到終於到左開始拜山拜完就坐mtr返屋企 6點幾返到屋企。
|