| 今日7點7起身換3返學 頭2堂係美術 係到睇碟 睇唔知咩碟睇到我訓住左之後中文堂上完中文就小息 小息終於可以打得波冇落雨之後係到打 小完息就係2堂數學呀sir冇返 成班都好開心 有miss代堂 miss帶左柏林1943好似 又講西史d野 之後係睇 竹到一1半睇到悶就同人吹水第2堂第2個miss黎睇阿童木 成班睇得好開心 話咁快又過左食飯 食完飯就係經濟 經濟堂成班玩得好勁 又玩捉迷藏,sd信息,聽mp3等等....... 得2-3個做野 上完經濟係英文 英文堂有好多人訓左 今次我冇訓 係到聽mp3同做野,話咁快又過左2堂2英文之後放學 放左學返屋企換左落街練跑 跑到差唔到返到屋企突然落雨=.= 我就跑快少少 最後返到屋企又冇落雨=.=好無奈....
返學為左乜 日日被糟質 功課都係抄 一係就唔交 返學等放學 放學飲可樂 打鐘各自飛 就咁又一Day 積積復積積 唔識就唔識 測驗夠刺激 居然無題識 上堂聽唔識 搗亂多款式 自修一樣識 睬佢都生積
|