♂呀輝 一直都會守護你


個人資料
luifai
暱稱: ♂呀輝∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
2007-07-21
唔洗番學
海華盃比賽
今日去左MK
今日比賽
日誌分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
我的連結
xanga
搜 索
RSS Feed

2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


2007-03-27
今日7點7起身換3返學 頭2堂係美術 係到睇碟 睇唔知咩碟睇到我訓住左之後中文堂上完中文就小息 小息終於可以打得波冇落雨之後係到打 小完息就係2堂數學呀sir冇返 成班都好開心 有miss代堂 miss帶左柏林1943好似 又講西史d野 之後係睇 竹到一1半睇到悶就同人吹水第2堂第2個miss黎睇阿童木 成班睇得好開心 話咁快又過左食飯 食完飯就係經濟 經濟堂成班玩得好勁 又玩捉迷藏,sd信息,聽mp3等等....... 得2-3個做野 上完經濟係英文 英文堂有好多人訓左 今次我冇訓 係到聽mp3同做野,話咁快又過左2堂2英文之後放學 放左學返屋企換左落街練跑 跑到差唔到返到屋企突然落雨=.= 我就跑快少少 最後返到屋企又冇落雨=.=好無奈....  

 

 

返學為左乜 日日被糟質 功課都係抄 一係就唔交 返學等放學 放學飲可樂 打鐘各自飛 就咁又一Day 積積復積積 唔識就唔識 測驗夠刺激 居然無題識 上堂聽唔識 搗亂多款式 自修一樣識 睬佢都生積






訪客留言 (返回 luifai 的日誌)


生 於 2007-03-28 11:45 PM 發表:
我好鍾意淋雨....
淋雨好爽= ="
有時就唔鍾意落雨-3-
不過淋雨真係好正>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都好鐘意 但係我練緊 會左住我會影響我D時間
Posted at 2007-03-30 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leoxd 於 2007-03-28 09:21 PM 發表:
下雨...令我記得某次童軍集會在大雨下操練呢...
難忘難忘...!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@
Posted at 2007-03-30 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gini 於 2007-03-27 11:14 PM 發表:
無奈呢...
我都試過- -"...
比de雨玩死=3=...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦 我放食飯出太陽 放左學就想落雨 又唔落 係差唔多跑完先落
 
Posted at 2007-03-28 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]