如果唔係某website 既起 底post , 我可能唔會變成一個咁既人
從我第一個起 底既人,佢同我做左朋友, 跟住ADD 左佢個M群 ,從未想過我會因為咁 我識到好多朋友
我好開心識到你地, 令我學到好多人際關係野. 係你地令我變成另一個呀luKe
不過, 時間長了 我始終要搞好我要做既事 , 我既成長之路 maybe 到此為止. '離開是最好的做法;
我唔擔心因為咁而令到事情有所改變, 因為. 任何人都有心目中最重要的事情去做,
要去做既, 別等!
要去想的, 就做!
I hope you will be successful and all GOOD
Chrees ;]
|