社會, 我恨你....
今晚... 我BABA 又DIN 左, 我不嬲都唔理佢,
我諗起兩年前, 如果唔係, 我可能唔洗返黎同你地住
不過... 我而家寄人離下, 我有講唔出既怨言 , 我真係唔想再提起前事了......):
因為......4年黎, 我真的有講不出的痛苦
靖你地唔好再逼我了, 我真的想了很多次很多次 , 這樣的就完結了好不好?):
8月19日... 我好病, D同事都驚左我;P
係咁咳,咳唔完好似想嘔血咁-3-
我早走左一個鍾, 細霖同青WA打比我, 叫我去佢屋企睇鬼MOIVE -3-
,,, 去到佢屋企..... -3- 都唔得人驚既
跟住AH 棓上左黎, 佢話佢而家有新目標WOR -口- , 邊個?? 我都唔G 邊個黎..SO~ 唔講啦XD
跟住去食野,,, 個隻小小棓呢..... 好唔老實.V. 成日......(閱讀全文)
昨天我做了一個很重要的決定, 我知道這樣會痛苦, 但苦我都要試. 這是barbie 給我的快樂 還是barbie 給我的後遺症? 你們不能明白我, 因為連我都不明白我自己 連我自己都討厭自己所借下的 我不要聽到給你們訓話... 因為我聽太了多個了., 你們的訓話是何等不_實際........(閱讀全文)
前個幾日我又出返夜街了, 係我兩個月入邊第一次出返夜街.
但竟然係同兩個第一日識既男MSN FD
自從無左BARBIE之後, 我改變左好多, 我變得好鍾意係人地臉前提起BARBIE ;$
我變得更加多朋友, 但很多我都係KWON 拒的,
我唔色得係現實交朋友, 為有借上妳既POWERE 啦(:
我好感謝妳比左一個難忘假期比我(:
比我認識到識朋友既喜悅!
只可色同你拒離太遠, 我們沒見過幾次就沒太多話題了......(閱讀全文)
我很喜歡扮上大方的樣子
總想叫伴侶擁有更大的自由感覺 我明白我的情緒總與感性輩道而詞 如果要自問為何口不對心? 因為我不想在任何情況下添加壓力. |喜歡你是一種幸福|; |能夠一起更加是恩慈|;P 我會耐心等待 那一天肯定是更好的
不知道閉起眼睛能否感受得到?