| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 10 月 23 日 星期日  |
| 22:22 分, 我好掛住你... |
分類: 未分類 |
MY DEAE!
見到你既時間太少, 我真希望有一日我地可以無時間限制咁去一次旅行(:
22:22 分, 我同你都講左好掛住;P 如果我有時空門你話幾好t_t
我的老婆, BB,,, BABA 好廢, 成日話無$... 連累MAMA ><
我真想日見夜見天天見早晚見,, 攬死你, 啜死你,,, 問你怕未.V.
|
2011 年 10 月 22 日 星期六  |
| 心情大起大跌, 就好似坐過山車一樣... |
分類: 未分類 |
今日星期6, 我同好多打工囝一樣, 晨咁早去左返工 為左個350...... = = 去到可以為係搞電腦野, 點知去到見到一大堆電話線......V_V 我係度同人搞電話機柜-= = , 真係...都好, 搞返電腦我會悶... 跟住, 夜晚, 搞唔掂, 佢地唔肯走- - 搞左我半個鍾.V. 之後仲搵左半個鍾車@@ , 搞到我同BB 都嬲了, SORRY MY DEAR .......
(閱讀全文) |
2011 年 9 月 27 日 星期二  |
| TO MY DEAR ~ |
分類: 未分類 |
我既BABY~ (: 你知道嗎? 同你7月7日開始, 兩個月入面我真係無比快樂.. 我話比你知.V. , 我覺得你真係好好>_< 我同你講我既煩野, 我知你可能唔會明` 但你真係幾細心,,你真係會聽,我既野, 我真係好鍾意好鐘意你呢樣野 我想晚晚同你係草地上面睇星星, 晚晚同你攬住訓 LOVE YOU MY DEAR ^_< |
2011 年 9 月 8 日 星期四  |
| 好啦! 威啦! ? 全家人都知道哂啦! 多得你唔少啦!! |
分類: 未分類 |
好啦! 威啦! ? 你係我家姐黎,, 你HELP 我, 我好多謝你 但係你做多口既, 我真係諗唔到我可以點_對你.... 今晚發生既時情真係多.... 我朋友佢比一間英國公司CHECK ,,,就因為佢抄人地個WEBSITE...... 搞到好似好不安咁.... 不過老老實實, 我朋友應該無事既,, 不過真係煩到咸啦一定... 我其實好怕, 怕咩? 我怕我係一隻怪獸, 一啖食左你落肚~~ 呵......
(閱讀全文) |
2011 年 9 月 3 日 星期六  |
| ,.|親愛既老婆, 好掛住好掛住你! |
分類: 未分類 |
親愛既老婆 終於可以正正式式叫你一聲 , 今日我地色左11個月, 色左11個月快樂啦咸濕鬼XD 我要同你快快樂樂咁拍TOL, 要有好多個9月1日 , 7月7日 ;P I hope no limited with you , HAHA ^_< |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 13 | »
|