唔明我今日做咩, 咩都覺得好唔開心
今日... 有$了, 呵呵,,, 我同老婆傾電話~ 其實都唔知傾咩, 大致上都係睇緊動畫
睇完野大致上都係培人打機ETC ~
之後我去左某商場買野送返個聖誕GIFT 比老婆,,
我買左個HELLO KITTY 頭` 因為你似乎無咩KITTY 係床MA~ 所以就咩都唔理就買左佢LU
之後我就開始出發去搵我既DEAR , 好啦搵到佢之後, 佢樓下有煤氣- -,,,,,,
跟手好快就有消防車黎- -
老婆收到野就拆啦`~ 拆完之後佢話係一隻鞋, 我有一重買錯野既FEEL X_X
一路行街都好靜, 因為我好介懷我買既野...
一路唔開心到返屋企, 聽日係味真係見到呢? 見到要開心啊):
|