|
今日,返學冇撞到佢.......=0=
咁返到去就去locker拿野.....死la~~冇英文書既........>o<
死lo~~咁佢又係到啵!!咁我就叫佩鳳問佢借la~~
咁佩鳳就好大聲禁同佢:「鍾智敏問你借英文書ar。」咁佢就借左比我.........^^~~
咁下午個陣,我地f.1要出外......我地個組就去葵盛村.......咁就去la~~~
咁我地就落左一層~我就見到郭生...跟住我就知道佢都會係到。
真係啵...係到a~~~/\/\
咁佢地上左去~~我又上去a~~/\/\
跟住佢地走la~~咁我地就上平台搵野la~~
咁我地就貪玩,就去park到玩~~
跟住就唔玩la~~行入去停車場到搭lie la~~
咁入面就好恐怖la~~咁a珍就話入面好猛鬼la~~
咁我就大聲叫....跟住好好笑 |
|
|
佢地比我嚇到....佢地好似見鬼禁~~/呵呵
跟住返到去~~要練啦啦隊~~
我就甩左鞋帶la~~咁我就唔理la~~
跟住行樓梯個陣,唔知佩鳳踩到我鞋帶定咩la~~
我就跌左落去.........=0=
仲係要有人係到啵........嗚......嗚.......
|