|
|
2005 年 11 月 17 日 星期四  |
| =口='' |
分類: 未分類 |
今日,我同佩鳳搭8就返到學校lo∼
跟住就去locker拿野la∼∼
跟住冇咩特別事.....(唔洗講la∼)
跟住lunch time個陣,我地要做訪問∼∼
咁我就問ar生la∼∼咁岈Ifd呢.....
就話:「我地唔好做電燈泡lo。」走鬼左.........=0=
跟住搞到呇n鬼無奈∼∼@@
放左學la∼∼咁就去練啦啦隊la∼∼咁就教左d新動作。
咁就練la∼∼到左6點幾la∼∼
咁ar君就係到鬧我地跳得唔好...咁我同佩鳳傻左....猛禁係到笑笑笑....>o<
嘩....個天好鬼死黑a∼∼原來6點搭2la∼∼
好鬼驚a∼∼個天黑成咁∼∼== |
|
|
|
« | 1001 | 1002 | 1003 | 1004 | 1005 | 1006 | 1007 | 1008 | 1009 | 1010 | ... | 1065 | »
|